Re: Drukarka XEROX DocuPrint M750

Autor: Greg <sgp_at_klub.chip.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 22:46:43 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:152o0a858hf3q$.dlg@irish.pl...
> Czy ta drukara jest warta zachodu i podejmowania ryzyka? Mile
> widziane opinie userów.

Oj długo z niej korzystałem (to będzie ze 3-4 lata), ale tylko z czarnego.
Niestety, mi się kolorowe głowice tak zapiekły, że żaden udrażniacz nie dał
im rady, nawet podgrzany.

Opinie: dobra, szybka, zero problemów, tania w eksploatacji, tusz czarny
kupowałem w agawie: www.agawa.pl , po około 50-60 zł. Ktoś powie dużo niby,
ale najpierw niech zobaczy ten tusz - pojemne draństwo było - chyba z 10 ml.

Czemu zrezygnowałem? Już mówię - przesiadłem się na laser dla tych bardzo
ostrych, mocno zaczernionych druków i przyjemnie ciepłych kartek.

Dosyć pisania. Z atramentówek to moim zdaniem jedna z lepszych była.

pzdr
Greg