Re: Wybór Laptopa (Asus, Acer, hp)

Autor: at <_at_o2(kropka).pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 23:39:46 MET

> PS. Solidnosc, doswiadczenie itd...ile jest na rynku plyt glownych, kart
> grafiki itd produkcji HP, Tochiby, Simens, ze o innych nie wspomne.

Ile jest na rynku Compaq / HP? cos mi sie wydaje ze dluzej niz Asus ;) I
cos mi sie wydaje ze dluzej produkuja komputery przenosne.

do Asusa nic nie mam, jesli chodzi o podzespoly to mam i mialem sporo, i
jestem zadowolony.

Laptop troche inna sprawa.

Z laptopem jest tak, ze juz duzo mowi o nim wykonanie - solidna obudowa
wykonana z dobrej jakosci tworzywa, dobrze skrojona, trwala, nie
trzeszczaca itd - to widac jak sie wezmie sprzet do rak - mowi o tym jakie
ma producent podejscie do produktu.
Jedni robia zeby ladnie - efekciarsko wygladal (np. acer), i lapia klientow
na parametry na papierze - inna sprawa ze cos sie pozniej psuje, albo nie
dziala tak jak trzeba i sa problemy to z tym to z tamtym.