Re: konfiguracja pamieci w ms dos

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 14:59:39 MET

JoteR napisał(a):

> Dlaczego? Prawie wszystko ląduje w UMB, w architekturze 386 da się tam dużo
> upchnąć, ja miałem podobnie napakowany konfig i jeszcze część przestrzeni
> adresowej zabierał BIOS karty SCSI, a NC (też w UMB!) raźno pokazywał ponad
> 630 kB wolnego. Po przesiadce na Pentium te UMB wyraźnie się skurczyły :/

testowales ile bedziesz mial wolnej pamieci konwencjonalnej po wpisaniu
tego co podal KW ? zapewniam Ciebie ze nie tyle co u mnie ...
(oczywiscie zakladam, ze srodowisko testowe to DOS 6.22 lub nizszy)
emm386 jest fajny, ale ma jedna wade: nie wszystkie gry ktore uzywaja
pamieci konwencjonalnej z nim dzialaja ...

> Bez smartdrv i sterownika myszy? Pytanie było o konfigurację do gier
> DOS-wych, bez sterownika XMS lub EMS duża część gier się zbuntuje.

smartdrv w podanej konfiguracje zje calkiem pokazna ilosc pamieci ... a
bez niego da sie obejsc ... sterownik myszy mozna w kazdej chwili
dopisac jezeli komus potrzebny (odpowiedni zajmowal 7-8KB w pamieci)