Re: Podlaczanie wentylatora

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 15:03:23 MET

> tyle że z mojego zasilacza nie wychodzi pasująca wtyczka? jak mam
> to podłączyć? czy są jakieś przejściówki z normalnej wtyczki (która
> się chyba nazywa molex) do takiej pokazanej na zdjęciu?

Sprawa jest prosta o ile sprzet nie jest bardzo wiekowy. Prawdopodobnie na
plycie glownej sa pasujace 2 lub 3 wejscia do takiej kocowki zasilacza -
oznaczone np. FAN1 itp.
Jednak jesli plyta jest bardzo stara to: moze nie miec takiego gdniazdka
albo miec tylko jedno zajete juz przez inny wiatrak. Wtedy trzeba pobawic
sie w dobranie odpowidnich przejsciowek/rozgalezien. Nie podales czy to
jedyny wentylator w kompie - nie liczac tego/tych w zasilaczu - (np. na
radiator procesora) czy dodatkowy jakis.

::f::