Re: konfiguracja pamieci w ms dos

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 14:30:20 MET

"peterphk" <peterphk.no-fq.spam@wp.pl> napisał:

> normalnie czysta oszczednosc pamieci ;-)

Dlaczego? Prawie wszystko ląduje w UMB, w architekturze 386 da się tam dużo
upchnąć, ja miałem podobnie napakowany konfig i jeszcze część przestrzeni
adresowej zabierał BIOS karty SCSI, a NC (też w UMB!) raźno pokazywał ponad
630 kB wolnego. Po przesiadce na Pentium te UMB wyraźnie się skurczyły :/

> w wieszkosci przypadkow powinno wystarczyc cos takiego:

Bez smartdrv i sterownika myszy? Pytanie było o konfigurację do gier
DOS-wych, bez sterownika XMS lub EMS duża część gier się zbuntuje.

JoteR