Re: BŁĄD GRAFIKI - co robić ?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 21:31:46 MET

Użytkownik "DeJotPe" <thejotpe@gaztea.pl> napisał w wiadomości
news:dtnnqf$i7q$6@inews.gazeta.pl...

> sprawdź inne karty w swoim kompie przy tych ustawieniach, jesli masz jak.

W tym kierunku to gorzej, zresztą nie chcę robić bałaganu w rejestrze i
unikam wszelkich ruchów (zbyt ważny komputer i nie mam czasu na ew.
reinstalację systemu). No najlepszym by było, aby dostać jednoznaczną i
sprawdzoną odpowiedź, ale...
Mogłem potestować tę grafikę w innym kompie, ale nie spodziewałem się
problemów. Wszakże to karta zgodna z Dx9.0c jak i program.

> Ja na FX5600XT mam około 50 fps mierzone frapsem:)
> gram z aniso8x i AA 2x superhiper;P

Tak, ale musisz mieć wentyl. Poza tym myślałem jednej silnej FX (miała
700MHz DRAM), ale była droższa i miała wentyl, czego uniikam.

> Może problem leży w uszkodzonej teksturze, lub kanale alfa
> (przezroczystosci) tej tekstury?

Program ma tylko opcje wieloteksturowości i półprzezroczystości tekstur, ale
zmiany nie dały rezultatu. Chyba, że program wymaga restartu z nowymi
ustawieniami? Tego nie sprawdzałem. Uszkodzenie tekstury... to byłoby
pomyśle, ale i tak mnie martwi, bo czemu działało na GF4 MX440-8X?

Zresztą nie rozumiem kolejnej rzeczy, że nie mogę włączyć antyalisingu - w
sterowniku mam zaznaczone, by ustalała to aplikacja, a podczas próby
włączenia program wywołuje komunikat, że mam to wpierw włączyć w sterowniku.
Na różnych systemach / kartach tak samo to działa. Ja myślę, że prosty ten
program i stąd problemy.
A przy okazji, jak zrobić profil by włączyć ten antyalising tylko dla tego
programu?

> 3Dmarki i inne takie nie mają problemów z teksturami?

Nie zapuszczałem - wpierw chcę sprawdzić resztę gier. Jakby coś było dam
znać. :-)