Re: BŁĄD GRAFIKI - co robić ?

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_gaztea.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 20:45:36 MET
Message-ID: <dtnnqf$i7q$6@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

NOKGAMER napisał(a):

> Wiesz... jeszcze myślę, by sprawdzić aktualny sterownik na innym
> komputerze/karcie graficznej.

sprawdź inne karty w swoim kompie przy tych ustawieniach, jesli masz jak.

> Po pierwsze, żeby było jasne, nie zostałem nabity w butelkę i wiedziałem
> jaką wydajność kupuję (choć tylko z czyiś testów). Po przesiadce z
> GF4MX440-8X czuję wyraźną różnicę na lepsze i gdy odpaliłem GTAIII to mi
> szczęka opadła - 1024x768x32, wszystkie opcje włączone i daleki widok, a
> grafika płynna cały czas.

Ja na FX5600XT mam około 50 fps mierzone frapsem:)
gram z aniso8x i AA 2x superhiper;P

>
> Po drugie, to omawiany problem (widiczny na zrzucie ekranu) odnosi się do
> jednego typu drzewa (wierzba), które mogę zdjąć z tej makiety. Problem
> jednak mnie o tyle niepokoi, że wcześniej to działało. Chcę się dowiedzieć
> co to powoduje: program, sterownik, sprzęt czy ustawienia. Nigdy nie wiadomo
> czy to się nie powtórzy. Już wysłałem list do producenta z opisem problemu i
> czekam na odzew. Zobaczymy, ale cały czas czekam na Waszą pomoc, jeśli
> rozpoznajecie te symptomy.

Może problem leży w uszkodzonej teksturze, lub kanale alfa
(przezroczystosci) tej tekstury?

3Dmarki i inne takie nie mają problemów z teksturami?

-- 
Pozdrawiam!       http://strony.aster.pl/dejotpe/     _| |_|___
*Jacek*    < GG:4806236 >    http://42.pl/url/aou    /   | |   \
GO/! d-(--) s+:->+:+ D+ C++ L>+ W++ N++(+++) o+++    \___| | __/
w+() t+ tv-- b+>++$ a-- G- e>++ h(+) r(++)>+ y+>$        |/|_|
Received on Fri Feb 24 20:50:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 24 Feb 2006 - 20:51:28 MET