Re: BŁĄD GRAFIKI - co robić ?

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_gaztea.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 19:48:34 MET

NOKGAMER napisał(a):

> Tak, ale musisz mieć wentyl. Poza tym myślałem jednej silnej FX (miała
> 700MHz DRAM), ale była droższa i miała wentyl, czego uniikam.

nie słychać jej:)

> Zresztą nie rozumiem kolejnej rzeczy, że nie mogę włączyć antyalisingu - w
> sterowniku mam zaznaczone, by ustalała to aplikacja, a podczas próby
> włączenia program wywołuje komunikat, że mam to wpierw włączyć w sterowniku.
> Na różnych systemach / kartach tak samo to działa. Ja myślę, że prosty ten
> program i stąd problemy.
> A przy okazji, jak zrobić profil by włączyć ten antyalising tylko dla tego
> programu?

well, moje stery 56.72 (i nowsze) mają opcje ustawien dla
poszczególnych aplikacji, poszukaj tylko dobrze

> Nie zapuszczałem - wpierw chcę sprawdzić resztę gier. Jakby coś było dam
> znać. :-)

zacznij własnie od takich sztucznych przeładowanych teksturami 3dmarków:D

--
Pozdrawiam!       http://strony.aster.pl/dejotpe/     _| |_|___
*Jacek*    < GG:4806236 >    http://42.pl/url/aou    /   | |   \