Re: LCD versus CRT

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 20:46:00 MET

Użytkownik "Deltak" <deltak@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dtngv9$s3k$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> [...]

Dotyczy to leż LCD

> Co proponujecie kupic (CRT).
> 3-letniego Flatrona LG, czy 6 letniego Trinitrona z kineskopem SONY?

Raczej byłbym za Sony.
W robocie jest kilka różnych LG i widziałem od nowości co się z nimi działo.
Po roku była już tragedia na Flatronie, po 2 latach na pozostałych - każdemu
rozjechała się ostrość.
Najlepsze parametry trzymają Siemensy.
HP i Dell się rozjeżdzają parametrami (w środku Samsung zdaje się).

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.