Re: kradziez Asus A3H Krakow

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 11:35:56 MET

Grzegorz Różański wrote:
> Witam,
> 3 godziny temu mowiac brzydko zajebali mi z mieszkania laptopa Asus A3H o
> numerze seryjnym 5CN0AP018600. Kupilem go niecaly miesiac temu, nie pomne o

Rzuć też na grupę regionalną. Życzę powodzenia...
Niestety "krojone" laptopty to towar chodliwy... Ale zawsze to chyba łatwiej
znaleźć niż rozebrane bebechy PC-ta.

Mimo że na dniach mam zakup tego typu - NIGDY nawet mi przez myśl nie przeszedł
taki "zakup". No cóż - taki już jestem.

Ale znam ludzi którzy jak owieczki co niedziela na msze, a chwalą sie
"okazyjnymi" zakupami. K..wa....

w.p.

--
-Bardzo porządna dziewczyna.