kradziez Asus A3H Krakow

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 21:24:45 MET

Witam,
3 godziny temu mowiac brzydko zajebali mi z mieszkania laptopa Asus A3H o
numerze seryjnym 5CN0AP018600. Kupilem go niecaly miesiac temu, nie pomne o
reszcie rzeczy. Krew mnie zalewa i nadziei sobie nie robie, ale gdyby ktos
na gieldzie chocby byl na kupnie i zauwazyl taki model z torba i myszka
Asusa i byl tak dobry, ze podjalby odpowiednie kroki to bylbym naprawde
wdzieczny. Na policji zloszone.
Oczywiscie moze byc nagroda, jesli ktos bedzie wolal byc uczciwy, a nie
polakomi sie na taniego notebooka.

pozdrawiam