Re: kradziez Asus A3H Krakow

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 13:18:28 MET

Użytkownik "w.p." <ptaku2_wywalto@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:dtk32b$sq7$1@213.17.192.132...

> Rzuć też na grupę regionalną. Życzę powodzenia...
> Niestety "krojone" laptopty to towar chodliwy... Ale zawsze to chyba
> łatwiej znaleźć niż rozebrane bebechy PC-ta.

Wlasnie, to jest najbardziej przykre. nigdy nic nie kupilem kradzionego z
tego wlasnie powodu, ze na tym zarabia jeden czy drugi cwaniaczek, a traca
uczciwi ludzie tacy jak ja. Innym powodem bylo to, ze jak ja bym sie poczul
gdyby mi ukradli i potem mieli sprzedac nastepnemu cwaniaczkowi. I teraz
wlasnie sie przekonalem. To jest kara za bycie uczciwym w tym kraju, krew
mnie zalewa, a wyspac to sie nie wyspalem

> Mimo że na dniach mam zakup tego typu - NIGDY nawet mi przez myśl nie
> przeszedł taki "zakup". No cóż - taki już jestem.
>
> Ale znam ludzi którzy jak owieczki co niedziela na msze, a chwalą sie
> "okazyjnymi" zakupami. K..wa....

Tez znam takich kolesi co cwaniakuja i sie smieja z tego, ze jestem naiwny,
a oni kupuja okazyjnie... nie wiem jak to przelknac

pozdrawiam