instalacja BT

Autor: mBe <psych_at_NOSPAMmaster.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 11:41:07 MET

witam
mam bluetooth billonton'a na usb i winde XP
instalowac BT nalezy tak, ze musi byc wyciagniety z usb i podczas instalki
nalezy go wlozyc.
no i tak robie ale tu zaczyna sie problem, bo cholerne XP widzi ze jest
podlaczony BT i szybko uaktywnia swoje sterowniki, przez co niedopuszcza
oryginalnych. Nie wspomne juz ze te z windy sa beznadziejne.
Nie wiem jak zrobic zeby za kazdym razem nei wchrzanialy mi sie te
windowsowe.
Probowalem w menadrzerze urzadzen odinstalowywac, szukalem nazw plikow
sterow windowsowych i je wywalalem, ale ciagle nic. Windows ciagle twierdzi
ze jego sa lepsze niz producenta :(
powiedzcie jak zainstalowac oryginalne sterowniki, lub jak zrobic zeby po
wlozeniu BT w usb, windows nei rzucal sie odrazu ze swoimi tandetnymi
sterownikam.

--
Pawel M.
http://www.hardcore-glogow.prv.pl