Re: BŁĄD GRAFIKI - co robić ?

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_gaztea.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 23:45:07 MET

NOKGAMER napisał(a):
> Użytkownik "DeJotPe" <thejotpe@gaztea.pl> napisał w wiadomości
>
> Program działa na rozdzielczości jak Windows i nie ma jakiś szczególnych
> opcji odnośnie efektów.

Ale spróbuj zmniejszyć, bo ja miewałem podobne problemy w wysokich
rozdzielczościach, kiedy karta uzywała wiecej pamięci.

Nie wykonuje też jakiś szczególnych operacji, by
> sprawdzić kartę grafiki (jak np. GTAIII, czy Colin McRea 2.0).

Akurat CMR2 to pod DX7 chodzi:)

> Co do dydykowania, to dlaczego producent zamieścił te sterowniki do pobrania
> (http://www.msi.com.tw/program/support/download/dld/spt_dld_detail.php?UID=7
> 07&kind=2)? Czy się nie znają na tym, co sprzedają?
> Nie zwracałem na to uwagę, ale czy pierwsza liczba oznacza właśnie typ
> (generację) chipsetu nVidia?

zgodnośc swoje, a wydajność swoje:)

> Ale przecież powinno to działać w dół, karta występuje na liście sterownika
> przecież (jak i o wiele starsze). Czy są zatem GF serii 8 już? Co zatem jest
> nie tak w takim nowym sterowniku, czy oszukuje system, że jest lepszy sprzęt
> niż w rzeczywistości, a może raczej tylko zwyczajnie ma błędy?

Owszem detonatory/forcewary są kompatybilne wstecz, ale zawsze
"obecna" generacja jest optymalizowana do obecnej linii procesorów
I tak np. ja mam 5600XT i na 56.67 chodzi to 10-30% szbciej niż na
jakiechkolwiek natępnych, które nie zawieraja optymalizacji dla FXów.

--
Pozdrawiam!       http://strony.aster.pl/dejotpe/     _| |_|___
*Jacek*    < GG:4806236 >    http://42.pl/url/aou    /   | |   \