Stary komp - problemy z USB

Autor: Delfin <jerzyx_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 23:47:35 MET

Witam

Miałem oto takiego staruszka: MB - LuckyStar 6VA693T + Celeron 433 :) .

Wszystko działało do momentu kiedy nie dostałem od znajomka PIII 500 i
zainstalowałem go na tej płycie, która w specyfikacjach obsługuje taki
procek. Dokładnie sparwa wygląda tak, że jak FSB jest>= 100 Mhz to USB (na
płycie) nie działa . Wpadłem na pomysł, żeby zmienić bios ale te które
znalazłem w necie w awdflash'u pokazują niekompatybilność do tej płyty. Czy
jedynym sposobem na ożywienie USB jest dokupienie USB na PCI ?

Pozdrawiam z góry dziękuję za każde info.