Re: BŁĄD GRAFIKI - co robić ?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 23:56:11 MET

Użytkownik "DeJotPe" <thejotpe@gaztea.pl> napisał w wiadomości
news:dtipai$r8r$2@inews.gazeta.pl...
> Ale spróbuj zmniejszyć, bo ja miewałem podobne problemy w wysokich
> rozdzielczościach, kiedy karta uzywała wiecej pamięci.

Jutro zrobię, bo testuję ram w tym komputerze i mam zamiar zostawić go na
teście maksymalnie długo.
Martwi mnie to jednak, bo rozdzielczość program ustala wedle Windows, a nie
chcę zmieniać rozdz. za każdym razem by użyć tego programu. Zresztą wkuty
jestem tym bardziej, że tam obok "rosną" podobnie generowane drzewa i nie ma
problemu. Sprawdzę jutro też co to za odmiana/gatunek dzrzewa i jak wygląda
pojedyńczo (może też ustawię w innym miejscu).

> Akurat CMR2 to pod DX7 chodzi:)

Nawet nie wiem tego, a myślałem tylko w kontekście tego, że GTAIII zaraz
zauważył nową kartę i wyklonal dopasowanie tekstur.
A może przeinstalować ten program?! Nie chcę jednak zbyt dużo robić bez
sensu, bo nie chcę namieszać w systemie.

> zgodnośc swoje, a wydajność swoje:)

Rozumiem Ciebie, ale czy to oznacza, że na starszych będzie mi szybciej
chodzić kosztem pewnych nowych opcji? (pyt. ret. :-))
A jak ma się do Dx9.0c seria sterowników 6x.xx ?

> Owszem detonatory/forcewary są kompatybilne wstecz, ale zawsze
> "obecna" generacja jest optymalizowana do obecnej linii procesorów
> I tak np. ja mam 5600XT i na 56.67 chodzi to 10-30% szbciej niż na
> jakiechkolwiek natępnych, które nie zawieraja optymalizacji dla FXów.

Aha... a teraz zatem poradź mi proszę co zrobić ze sterownikami z płyty CD
dołączonej do karty - jest tam 6x.xx chyba z 5 czy sześć wersji, którą
wybrać, najstarszą? Cieszyła by mnie lepsza wydajność, myślałem jednak, że
seria GF6 jest na tyle aktualna, że mogę sobie na te pozwolić (zresztą
zalecali w instrukcji).