Re: BŁĄD GRAFIKI - co robić ?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 23:27:02 MET

Użytkownik "DeJotPe" <thejotpe@gaztea.pl> napisał w wiadomości
news:dtina0$hmm$1@inews.gazeta.pl...

> Zmniejsz rozdzielczość, wyłącz częśc efektów, a przede wszystkim
> zainstaluj stery dedykowane do swojej karty: 6X.XX

Program działa na rozdzielczości jak Windows i nie ma jakiś szczególnych
opcji odnośnie efektów. Nie wykonuje też jakiś szczególnych operacji, by
sprawdzić kartę grafiki (jak np. GTAIII, czy Colin McRea 2.0).
Co do dydykowania, to dlaczego producent zamieścił te sterowniki do pobrania
(http://www.msi.com.tw/program/support/download/dld/spt_dld_detail.php?UID=7
07&kind=2)? Czy się nie znają na tym, co sprzedają?
Nie zwracałem na to uwagę, ale czy pierwsza liczba oznacza właśnie typ
(generację) chipsetu nVidia?
Ale przecież powinno to działać w dół, karta występuje na liście sterownika
przecież (jak i o wiele starsze). Czy są zatem GF serii 8 już? Co zatem jest
nie tak w takim nowym sterowniku, czy oszukuje system, że jest lepszy sprzęt
niż w rzeczywistości, a może raczej tylko zwyczajnie ma błędy?