Re: Jaki sata 200-250?

Autor: Grzegorz <taki_at_sobie.adres.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 19:14:29 MET

> Oprócz
> tych, które wymieniłeś warto rozejrzeć się za jakimś Hitachi - są bardzo
> szybkie.

Witam. Nie polecam Hitachi. Zgadza sie sa szybkie ale: moj wpada w
jakies lekkie wibracje przez co wibruje mi cala obudowa a obudowe mam
chiefteca dodatkowo w dysku co jakis czas cos stuka, puka, pierdzi ale
dysk sie nie psuje - ale kto wie jak dlugo podziala - Hitachi to to samo
badziewie co IBM. Pierwsze IBM byly dobre ale pozniej to sie sypaly.
W firmie uzywam WD i nie mam z nimi zadnych problemow. Seagate ostatnio
mi padl jeden. Z WD jeszcze zaden mi sie nie popsul a mam ich chyba z
15, roznej wielkosci i rozne modele.

Pozdrawiam