Re: Jaki sata 200-250?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 13:30:50 MET

Grzegorz wrote:
> Witam. Nie polecam Hitachi. Zgadza sie sa szybkie ale: moj wpada w
> jakies lekkie wibracje przez co wibruje mi cala obudowa a obudowe mam
> chiefteca dodatkowo w dysku co jakis czas cos stuka, puka, pierdzi ale
> dysk sie nie psuje - ale kto wie jak dlugo podziala - Hitachi to to samo
> badziewie co IBM. Pierwsze IBM byly dobre ale pozniej to sie sypaly.

Nie wiem, nie używam. W testach wypada dobrze, a nic o stukotach nie
pisali dlatego proponowałem.

> W firmie uzywam WD i nie mam z nimi zadnych problemow. Seagate ostatnio
> mi padl jeden. Z WD jeszcze zaden mi sie nie popsul a mam ich chyba z
> 15, roznej wielkosci i rozne modele.

Poczytaj wątki na grupie, a potem na dowolnym innym forum o sprzęcie -
znajdź narzekanie na stukanie, zacinanie się (co w ostateczności
prowadzi i tak do padaki) dysków - będą praktycznie same WD, nie ma
narzekania na Seagate'y, Maxtory czy nawet Samsungi.

--