Czy tak powienien pracowac wiatraczek?

Autor: problem <a0d.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 19:14:01 MET

Mam nowego laptopa z prockiem 1,7 Pentium M. Zastanawia mnie praca wiatraczka.
Wlacza sie np gdy mam wlaczona tylko przegladarke internetowa czyli przy
bardzo malym obciazeniu. I z jego praca bywa roznie. Na poczatku wlacza sie
tylko na bardzo krotki moment. Potrafi po dluzszym czasie uzytkowania np 2-3h,
i niewiele wiekszym obciazeniu wlacza sie coraz czesciej i na coraz dluzej.
Mierzylem temerature procka programem SpeedFan ale nie jestem przekonay czy
jest to wiarygodny pomiar. Wskazuje temperature ok 35-40 st C i dysku 36 st C.
Temperatura nie ulega jakims radykalnym zmianom a i tak wiatrak sie wlacza.
Maksymalnie program pozkazal temperature procka 50 st C. Jednak nawet jak
wiatrak kreci to tempratura sie nie zmienia. Mam Windowsa xp prof. Moje
pytanie brzmi: czy jest to normalne i nie ma sie czym przejmowac, i czy moze
przyczyna nie lezy w jakis ustawieniach systemowych?