Re: Dysk twardy Hitachi a gwarancja

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 22:56:33 MET

Użytkownik "Grzegorz" <adresos@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dtefn3$9o0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Mam takie pytanie w sprawie gwarancji na dysk twardy w laptopie.
> W pazdzierniku 2003 roku zakupilem notebook'a HP nx9005. Notebook mial
> zamontowany dysk twardy Hitachi. Niestety po ponad 2 latach uzytkowania
> wspomniany dysk twardy odmowil prawidlowej pracy. W serwisie HP
> stwierdzono ze notebook ma 1 rok gwarancji i nie wymienia dysku, natomiast
> we wszystkich sklepach gwarancja na dyski twarde Hitachi wynosi 36
> miesiecy. W zwiazku z tym mam pytanie jak zareklmowac ten dysk bo w koncu
> [...]

Jestes pewien ze ma 3 lata gwarancji ? Hp to na tyle duza firma ze kupuje
dyski wg indywidualnie negocjowanych zamowien (dla max obnizenia ceny
moze kupic dyski z krotsza np roczna gwarancja )
Sprawdz na stronie
 http://www.hitachigst.com/warranty/
czy dysk jest na gwarancji jesli bedzie to masz problem bo niestety
nie mozna wybrac Polski (sa tylko "stare" kraje UE - pewnie to przeoczenie)
wiec wyglada ze musialbys miec jakiegos znajomego niemca :) .

pzdr