Witam
Mam takie pytanie w sprawie gwarancji na dysk twardy w laptopie.
W pazdzierniku 2003 roku zakupilem notebook'a HP nx9005. Notebook mial
zamontowany dysk twardy Hitachi. Niestety po ponad 2 latach uzytkowania
wspomniany dysk twardy odmowil prawidlowej pracy. W serwisie HP stwierdzono
ze notebook ma 1 rok gwarancji i nie wymienia dysku, natomiast we wszystkich
sklepach gwarancja na dyski twarde Hitachi wynosi 36 miesiecy. W zwiazku z
tym mam pytanie jak zareklmowac ten dysk bo w koncu wedlug producenta dysk
twardy jest wciaz na gwarancji. Kto bedzie mogl udzielic gwarancji i
naprawic dysk ?.
Niestety firma HITACHI nie odpisuje na emaile, ma klienta totalnie w d....,
dlatego pisze z zapytaniem moze ktos wiec jak ta sprawe mozna zalatwic ?
Pozdrawiam
Grzegorz
Received on Tue Feb 21 08:35:08 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 21 Feb 2006 - 08:51:25 MET