Re: Zamiana 6200A w 6600...

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 22:39:27 MET

Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dtftui$g2b$1@news.dialog.net.pl...
> po pierwsze NTG - idz na polityke albo soc i wyzal sie tam komus
> po drugie jesli sam jestes chamem to dlaczego inni nie moga...?

Od początku jesteś nie na temat.

> To dlaczego generujesz watek o mylnym tytule?

Idź do psychiatry, jak masz osobowość kompulsywną, albo cierpisz na inne
schorzenia, ale nie wyjawiaj tego na forum.
Uznaj, że to był mój błąd, a Ty na pytania nie odpowiedziałeś.

> Ja sie nie kloce - odnosze natomiast wrazenie ze cierpisz na jakas
psychoze
> maniakalno depresyjna

Przez takie twierdzenia próbujesz się do wartościować, bo na mnie to nie
działa i tylko bawisz mnie człowieku.

> Polecac to mozesz masc na pryszcze

Hahahaha... jak mała dzidza jesteś zarozumiały. Ojej, z Tobą trzeba
delikatnie...

> w sprawie formalnej ta grupa jest medium demokratycznym - moge w nim pisac
> co zechce a ty nie mozesz mi tego zabronic czy nakazac tak jak ja nie moga
> zakazac tobie.

Pomyliło Ci się tak, jak tej całej katolicko-demokratycznej chołocie -
przeczytaj regulamin grupy.

> przyznam sie szczerze ze juz dawno wiekszego kabotyna niz ty nie
> spotkalem...

No to Ci się udało. Gratuluję.

Proszę nie odpisuj na moje posty, nawet jak będziesz coś wiedział. Zamykam
tym samym wątek, bo to bez sensu, a mądrzy i tak znają Twój dorobek.
Pozdrawiam!