Re: NEC 4551 czy Pioneer DVR-110 ???

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 08:16:01 MET

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dtg0k6$lrf$1@inews.gazeta.pl...
> Mam obydwie w pracy. Pioneer czasaem nie chce nagrywac na tanich płytkach
> (esperanza) na których nawet liteon nagrywa.

Ale to chyba dobrze?
Jak mój pionek DVR-106 nie nagrał na płytce, a kumpel ją zabrał i na litku
nagrał, to po tygodniu i tak ją wyrzucił.

Jeżeli płyty mają być na chwilę - to pewno brać litka
Ale jeżeli mają byż archiwizowane to w/g mnie Pionka. Jak na razie nie
wyrzuciłem nic, co nie sprawiało problemów z nagrywaniem.
Z kolei te same nośniki z tej samej partii kumpel mający Litka już po 2
latach od nagrannia wyrzuca (m/in Verbatimy) a u mnie wszystko śmiga.

Pozdrofka.

--
Henry(k)