Re: problem z utworzeniem partycji

Autor: Hotmaster <hotmaster_at_wywal.fr.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 11:42:23 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> To, że nie ma sensu używania kobylastego, drogiego programu
> tylko do zakładania partycji. Do tego każdy system operacyjny
> ma własne narzędzia,

W moim LEGALNYM WinXP HE jakoś ich nie zauważyłem. Jest coś takiego jak
"Zarządzanie dyskami" ale tam opcji zmiany rozmiaru partycji nie znalazłem.

> istnieją też dobre darmowe programy.

Napisz jakie bo ja sie jeszcze z takimi nie spotkałem. Paragon którego
zachwalacie też jest płatny.

> A tym bardziej nie ma sensu kradzież tego programu (bo wątpię,
> by większość użytkowników PMagica miała legalne licencje).

Większość nie oznacza że każdy.

> PS. Partition Magic ma swoje błędy, aczkolwiek dotyczące
> przede wszystkim operacji zmian rozmiarów partycji i
> ich parametrów "w locie". Zresztą takie operacje gene-
> ralnie są niebezpieczne i należy ich raczej unikać.

Zmieniałem rozmiary partycji (systemowych i innych) na której były
zapisane dane (np. system) i nigdy nie było problemów. Tak jak napisałem
- mam farta.

Pozdr