Re: R9000Pro na Soltek SL-75KAV - same problemy

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 11:40:33 MET

Użytkownik cyberkid@chello.pI ...

> Znalazłem na www.google.com :). Pisałeś o tym na chip.hardware, pod
> koniec maja 2004 roku, w wątku na temat instalacji Athlonów XP na
> płytach takie jak nasze...

:)))
jestem pod wrazeniem
rzeczywiscie szukałem tego małego napisu na plycie w momencie jak
zastanawiałem sie nad zmiana procka.

> Ja mam takie ustawienia:
>
> ->Advanced Chipset Features
> Video RAM Cacheable: Disabled
> AGP Aperture size: 64M
> AGP-4x Mode: Enabled
> AGP driving control: Auto
> AGP fast write: Enabled
> AGP Master 1 ws write: Disabled
> AGP Master 1 ws read: Disabled
>
> -> PnP/PCI Configurations
> Assign IRQ for VGA: Enabled
> to samo przy USB, reszta ustawiona na Auto
> Resources controlled by Auto (ESCD)
>
> Być może coś to da, spróbować nie zawadzi.

mam dokladnie tak samo. Probowałem tez zmieniac te ustawienia (AGP APerture
Size, Fast writing) - nic nie dawało.
Wieczorem bede probował postawic nowy system - jak nie zadziala to juz nie
wiem.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy."   Niels Bohr