Re: problem z utworzeniem partycji

Autor: och karol <och.karol_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 12:00:03 MET

Użytkownik "Hotmaster" <hotmaster@wywal.fr.pl> napisał w wiadomości
news:dtc6e4$1nt6$1@news2.ipartners.pl...
> W moim LEGALNYM WinXP HE jakoś ich nie zauważyłem. Jest coś takiego jak
> "Zarządzanie dyskami" ale tam opcji zmiany rozmiaru partycji nie
> znalazłem.
> Napisz jakie bo ja sie jeszcze z takimi nie spotkałem. Paragon którego
> zachwalacie też jest płatny.

Paragon Partition Manager 9,90- + koszty wysyłki :-)
https://koszyk.redakcja.pl/index.asp?Akcja=dodawanie&KodProduktu=WKSEK18
i do tego Paragon Drive Backup za 9,90- :-)
https://koszyk.redakcja.pl/index.asp?Akcja=dodawanie&KodProduktu=WKSEK17
I za śmieszne ok. 20 zyla bardzo dobry pakiet do zarządzania
dyskami/partycjami i backup'u.
Albo poczekać - coś w tym roku pewnie też będzie.
Mozna jeszcze poczytać archiwum grupy - tam na pewno znajdą sie linki czy
nazwy niezłych, darmowych programów.

To fakt :-)

--
pozdr