Re: pytanie sondażowe...

Autor: NoRek <nie.podam_at_i.juz.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 18:05:07 MET

Pawel wrote:
> Witam
>
> Mam pytanie odnośnie waszych doświadczeń serwerisowych czy moze raczej
> pseudo-serwisowych :)
>
> Co wam przez nieuwage lub brak wiedzy udało sie spalić lub zniszczyć w
> czasie serwisu- u siebie lub w innym komputerze:)

To ja sie moze tez wyspowiadam :P
- wywsypanie pojemniczka ze srubkami do wlaczonego kompa
- raz szef zagladal mi przez ramie podczas gdy ja w ups'e cos grzebalem
stracil kombinerki z polki ktore spadly centralnie na plyte upsa- nie
bylo juz co napprawiac:P
- podlaczylem raz odwrotnie zasilanie do drukarki termicznej - czesci
pieciu kondensatorow mozna pewnie do dzisiaj na serwisie znalezc.
wiecej usterek nie pamietam.pozdr.

--
__::NoRek::__