Re: pytanie sondażowe...

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 18:57:39 MET

1. podłaczyłem odwrotnie zasilanie dysku sata- - za pomocą dupiatej przelotki
w której dało sie zrobić to na odwrót bez użycia siły- Wiec pomyślałme skoro
pasuje to dobrze wsadzielm - a byłem baaardzo zmęczony...i tlyko
zaśmierdziało...
2.Kiedyś dawno lutowałem kable do kieszeni, HDD i odruchowo pomyślałem bez
pomiaru- ze czerwony to 12V a zółty 5V. Jakie było moje zdziwniee jak poleciał
dym-od tej pory wiem już ze zółty to 12 :)
3. zdażyło mi sie wielokrotnie ze w czasie działania komputera- wypadła karta
grafiki- nie przykrecona, albo inne urzadzenia na PCI- tutaj jednak los był
łaskawy-....nic nigdy nie padło.