Re: P³yta g³ówna i zasilacz

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 18:05:00 MET

U¿ytkownik "zaczarowana krajzega" <zaczarowana.krajzega.WYTNIJ@gazeta.pl>
napisa³ w wiadomo¶ci news:dt7jji$l46$1@inews.gazeta.pl...

> Nawet spodoba³ mi siê ten sprzêt: http://www.allegro.pl/show_item.php?
> item=86650571
> Mo¿e i jak na dzisiejsze czasy przestarza³y, ale jak dla mnie by
wystarczy³.
> Tylko nie wiem, czy warto ryzykowaæ, te komputery Medionu maj± podejrzanie
> niskie ceny.

Niskie ceny? Ma³o pamiêci - 256MB, brak dysku, zintegrowana grafika. Do³ó¿
do tego brakuj±ce elementy to wyjdzie ca³kiem niema³o. Do³ó¿ dysk za 199,
pamiêci za 89 i jak±¶ grafikê na AGP (sorry ale korzystanie z kompa z
wbudowan± grafik± maj±c 256mb ram to udrêka) i wyjdzie Ci ponad 1000z³. Za
t± cenê to i w sklepie by co¶ skleci³.

--
pozdrawiam