Re: jaki GPU lepszy?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 15:43:46 MET

"Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> wrote in message
news:1t4dikqof0udd$.1ldruu2dq7x9x.dlg@40tude.net...

> Osąd (dobre słowo w tym kontekście :P) delikatnie mówiąc ogólnikowy, zdaje
> się trącać emocjonalnym - czyli to jednak fanatyk ;)... Sorry winnetou,
ale
> jako związany ze stroną procesu nie możesz robić za świadka ;P

<lol2>
wyjasnijmy sobie cos, nie Ty decydujesz o mojej bezstronnosci... z kartami
NV nie mialem nigdy problemow, moze nie dawaly tak pieknego obrazu jak ATI
ale za to dzialaly zawsze i wszedzie czego o ATI powiedziec nie moge na
podstawie wlasnych doswiadczen.
W tej chwili to ATI kombinuje z niewidocznymi smokami... zadaj sobie trud i
przeczytaj wspomniany artykul na pclab - ustosunkuj sie merytorycznie do
pokazanych tam zrzutow, wykonaj sam wlasne i pokaz ze recenzent nie ma
racji.
Gdybym mial mozliwosc finansowa to kupilbym cos z nowych ATI - nie mam
oporow przed sprzetem ATI - interesuja mnie funkcje, jakosc i wydajnosc,
troche robie w video i ATI zawsze mialo tam przewage stad wybor ATI jest dla
mnie bardziej naturalny. Natomiast w tym watku porownujemy 6200 do 9550 i
uwazam ze 6200 oferuje nam wiecej za te sam pieniadze.
Fakt ze bagatelizujesz niedociagniecia w sterownikach ATI swiadczy o tym ze
nie jestes obiektywny - nawet super sprzet bez odpowiedniego softu nic nie
zrobi.

Pisze o tym co sam widze lub co widza wiarygodni znajomi - NV ma pewniejsze
sterowniki - ATI duzo ustepuje na tym polu.
Popatrz na co chwila pojawiaijcy sie problem TVOUT w ATI... no i co z tego
ze lepszy jak malofunkcjonalny, jak ustawic by zamiast Y/C byl generowany
CVBS?
takich drobnych rzeczy jest wiecej...
Jesli odczuwasz potrzebe upewniania sie ze dokonales wlasciwych zakupow zrob
to w przejrzystej formie - sam dosyc ostro piszesz o wielu rzeczy do tego w
sposob ktory powoduje ze widac brak obiektywizmu - nie zarzucaj braku
obiektywizmu innym gdy sam jestes nieobiektywny - ja napsialem MOIM ZDANIEM
to bardzo wazne bo pokazuje ze wypowiadam sie subiektywnie