Re: Narzędzia do testowania PC

Autor: aidahow <asd_at_asd.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 15:50:01 MET

Użytkownik "dzordz" <dzordz@op.pl> napisał w wiadomości
news:dt3v51$sa0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Więc zacznę jeszcze jeden wątek na ten temat bo odpowiedzi konkretnej nie
> dostałem czy ktoś wie gdzie można kupić dobry tester do płyt głównych i do
> zasilaczy atx proszę o info i o ewentualne linki

Tester do płyt głównych? Co chcesz testować w płycie głównej? Wydajność,
stabilność? Można to zrobić dysponująć wieloma płytami i tą samą resztą
komponentów - np. za pomocą benchmarków i przez podkręcanie - sprawdzanie
jak się zachowuje płyta.
Zasilacze zwykle się testuje pod względem stabilności napięc na róznych
liniach i pod pełnym oraz nie synchronicznym obciążeniem. A także pod
względem wydzielanego ciepła - chłodzenia - ciszy - wyjść kabli.
Propo "dobrego testera" to poczytaj artykuły na benchmarku, tomshardware, w
chipie i innych, na grupie, popytaj się ludzi - sam wyciągniesz słuszne
wnioski wertując wiele źródeł informacji. BTW: nie pytaj się sprzedawcy!

--
aidahow | Abit A8N Ultra | A64 3000+ @ 2.25GHz 1.45V venice | QVC-100CU+
1GB PC3200 TwinMos | Gigabyte GF6600GT TF 128MB 1.6ns 540/1050 | SB X-Fi