Re: jaki GPU lepszy?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 17:42:54 MET

Pandy w wiadomości <news:dt4nf2$29c$1@news.dialog.net.pl> napisał/a:

> <lol2>

"2"?

> wyjasnijmy sobie cos, nie Ty decydujesz o mojej bezstronnosci... z kartami

No ofkos, że nie decyduję, jedynie Ty możesz o tym decydować - ja jedynie
[mogę] w miarę moich możliwości, czasem niewielkich, ocenić, czy Ci się
udało. :)

> W tej chwili to ATI kombinuje z niewidocznymi smokami... zadaj sobie trud i

Możliwe, nie twierdziłem przecież, że nie. Ale gdyby w Twoim poprzednim
poście w zdaniu o tym było słowo "teraz", nie miało by ono sensu
ponadczasowego i właściwego tylko dla Ati, co w kontekście zabawnych
screenshotów z 3dmarków na nvidii sprzed lat, robiło wrażenie mało
obiektywnego, co gorsza, _uogólnienia_.

> Fakt ze bagatelizujesz niedociagniecia w sterownikach ATI swiadczy o tym ze
> nie jestes obiektywny - nawet super sprzet bez odpowiedniego softu nic nie
> zrobi.

Czemu uważasz, że bagatelizuję? Wyciągnąłem tę wadę Ati, bo jest męcząca,
czasem zmusza do kombinowania z catalystami, szukania rozwiązań itp., ale
dopiero jak wszystkie sposoby zawiodą i sprzęt nie działa - jest to "super
sprzęt bez softu", dopiero wtedy, i nie jest to problem bagatelny. Wcześniej
takie stwierdzenie jest _uogólnieniem_.

> Pisze o tym co sam widze lub co widza wiarygodni znajomi - NV ma pewniejsze
> sterowniki - ATI duzo ustepuje na tym polu.
> Popatrz na co chwila pojawiaijcy sie problem TVOUT w ATI... no i co z tego
> ze lepszy jak malofunkcjonalny, jak ustawic by zamiast Y/C byl generowany
> CVBS?

Można dorzucić do tego ogródka _konkretne_ problemy ze
sterownikami/oprogramowaniem do nowych kart telewizyjnych Ati, i to, z tego
co dość pobieżnie czytałem, wcale nie bagatelnych (do tego nie sądzę, żeby
prędko zostały poprawione, jeśli w ogóle).

> Jesli odczuwasz potrzebe upewniania sie ze dokonales wlasciwych zakupow zrob

:DD
Jakieś śledztwo? ;p
I jakie wyniki? ;)

> to w przejrzystej formie - sam dosyc ostro piszesz o wielu rzeczy do tego w
> sposob ktory powoduje ze widac brak obiektywizmu - nie zarzucaj braku
> obiektywizmu innym gdy sam jestes nieobiektywny - ja napsialem MOIM ZDANIEM
> to bardzo wazne bo pokazuje ze wypowiadam sie subiektywnie

Forma była prowokacyjna, bo wyrażając swoje zdanie łatwo zapędzić się w
uogólnienia, a każde uogólnienie jest nieobiektywne.
Wątek jako taki trąci flamewarem, co tym bardziej wymaga konkretów w
dyskusji - no chyba, że jest po to, żeby oddawać swoje głosy ;).

ps.: Sorry ;p, że przyzwyczaiłem się do raczej konkretnej argumentacji w
Twoich postach.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel