Re: overcloking athlon pytanie

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 22:43:44 MET

xmennn@wp.pl napisał(a):
> Witam.
> Mam płyte soltek75drv+athlon 1,2 GHz(12*100MHz).Procesor jest na magistrali
> 100MHz.Zastanawialem się czy mógłbym zmienić magistrale na 133MHz przy tej
> samej częstotliwości końcowej (zmniejszenie mnożnika i podwyższenie
> częstotliwości magistrali)?.

Jesli masz pamiec SDRAM PC133 a nie PC100 to sprobuj - powinno byc
dobrze chyba ze masz wersje Athlona (wnosze ze to Thunderbird bo nie
napisales jaki) ktora dziala tylko na magistrali 100MHz. Odwiedz strone
AMD i sie tego dowiedz (a najlepej poprostu przestaw magistrale bo
napewno nic nie popsujesz - jedyne co sie moze stac w razie jakby nie
poszlo to restart kompa lub ze wogole sie nie uruchomi - wtedu
resetujesz ustawienia CMOS i dalej szukasz sposobu).

Pzdr, OMSON