Witam

Autor: Anna <annaum_at_tlen.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 22:47:58 MET

Mam laptopa IBM ThinkPad R50e.Rozmawiałem sobie bez przeszkód MSN
Messengerem z zagranicą. Miałem podłączone słuchawki z mikrofonem i kamere.
Wszystko było OK, doputy zacząłem się "bawić" kompem. Nie wiem, czy cos
włączyłem, przełączyłem czy cos innego, w każdym razie od wczoraj, łącze się
bez przeszkód, wszystko widze przez kamerę, natomiast nie da się rozmawiać.
Objawy to: to co mówie przez mikrofon, słyszę to w słuchawkach.Gdy
podgłośnię mocniej głośność w laptopie słychć pisk( sprzężenia). Mam Windows
XP Home Edition, SP2 w wersji angielskiej ( oryginalny )
Może ma ktos jakieś sugestie. Co zrobić??? Z góry dzięki