Re: overcloking athlon pytanie

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 10:19:13 MET

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dt2rpi$dvj$5@nemesis.news.tpi.pl...

> Jesli masz pamiec SDRAM PC133 a nie PC100 to sprobuj - powinno byc
> dobrze chyba ze masz wersje Athlona (wnosze ze to Thunderbird bo nie
> napisales jaki) ktora dziala tylko na magistrali 100MHz. Odwiedz
> strone AMD i sie tego dowiedz (a najlepej poprostu przestaw magistrale
> bo napewno nic nie popsujesz - jedyne co sie moze stac w razie jakby
> nie poszlo to restart kompa lub ze wogole sie nie uruchomi - wtedu
> resetujesz ustawienia CMOS i dalej szukasz sposobu).

A mi się wydaje, że jak podwyższasz FSB, to rośnie również częstotliwość
na PCI. ustaw odrazu zworkami FBS na 133 ale wcześniej daj mniejszy
mnożnik na procesorze najlepiej x9 i daj nieco większe napięcie. i
później zwiększaj mnożnik.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!