Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Misiek <_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 00:27:08 MET

> GPU to jest troszkę chyba mniejsze, rzędu 30x30mm? Ale radiator na tej
> mojej wersji ma wielkość tej obwódki na płytce, 44x44mm, tak że da się
> teoretycznie jeszcze wsadzić wiatrak wykorzystując dziurki w PCB. W
> środku ma 1 cm wysokości i takiego poziomego fina dodatkowo (z
> naklejką), i finy przy brzegach też osiągają 1 cm, w środku są mniejsze.
> Tak jak na zdjęciu (ten na zdjęciu ma inną płytkę bo to zubożona
> wersja):
> http://www.ixbt.com/video2/images/sapphire-2/sapphire-r9200-64-scan-front.jpg
> http://www.metalgames.com/images/sapphire_9200.jpg

> [...]

Podałem wymiary tak Pi razy oko :) Ale jest dokładnie tak jak piszesz, z
tym że jednak cooler na mojej karcie jest sporo wiekszy od radiatorów na
fotkach pod linkami oraz wentylator ma kształt płaskiego walca osadzonego
na kwadracie (walcowata część siedzi w radiatorze a kwadratowa służy do
zamocowania na nim) i jest przykręcony do radiatora anie zamocowany na
PCB.

Szkoda że nie mam możliwości odczytu temperatury GPU :/ Wtedy raz pomiar na
włączonym wentylatorze, raz pomiar na wyłączonym i wszystko jasne...