Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 12:01:34 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Misiek*, która zaskrzeczała:
> Podałem wymiary tak Pi razy oko :) Ale jest dokładnie tak jak piszesz, z
> tym że jednak cooler na mojej karcie jest sporo wiekszy od radiatorów na
> fotkach pod linkami oraz wentylator ma kształt płaskiego walca osadzonego
> na kwadracie (walcowata część siedzi w radiatorze a kwadratowa służy do
> zamocowania na nim) i jest przykręcony do radiatora anie zamocowany na
> PCB.

Masz większy radiator? Jakiej firmy ta karta (na pewno nie Sapphire)? To
może w ogóle wystarczyć. Referencyjny z aktywnym to w zasadzie to samo
co pasywny, tylko ma wyciętą to środkową blaszkę żeby się wentylator
(mały i wyjący) zmieścił. Jeśli masz miejsce to weź niebieskiego albo
złotego Zalmana (jak w poście obok piszesz), ten to schłodzi nawet
podkręconego R9200.

> Szkoda że nie mam możliwości odczytu temperatury GPU :/ Wtedy raz pomiar na
> włączonym wentylatorze, raz pomiar na wyłączonym i wszystko jasne...

No niestety, jeśli nie masz na płycie czujki na kablu albo oddzielnego
termometru to nie zmierzysz. Palcem nie ma co sprawdzać, ja się zawsze
parzę.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8