Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Misiek <_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 22:31:44 MET

Najpierw musze wymyślić coś z wentylem na procesor i pomyśleć co z tą kartą
graficzną. Zasilacz wymienię na 100% i na 99% będzie to dwuwirnikowiec.

tylko co z tym wentylem na procka :/

Może adaptor i 80mm.... ale to drogo wychodzi i nie wiem czy to nie
przerost formy nad treścią...

Radiator ma głupawy wymiar 60x70, boksowy wentylator ma 60x60... nie wiem
co robić, może jednak wymienić cały coooler, hmmm. Myślałem o Al 80 lub
AlCu 80... Tylko, że mam zasilacz bardzo blisko coolera (12-13cm od środka
procesora - mniej więcej) więc nie wiem czy to nie będzie zbyt blisko...
może sprubuję, to się przekonam :)

Myślałem po prostu, że są jakieś w miarę ciche 60mm wetyle, którymi można
zastąpić hałaśliwego BOXa AMD.