Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 21:50:49 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Misiek*, która zaskrzeczała:
> Faktycznie z tego co kiedyśbadałem obudowę to wiatrak z tyłu nie jest ż
> taki hałaśliwy jak ten u szczytu obudowy. Przepływające przez szczyt
> obudowy powietrze hałasuje niemiłosiernie.

Tam jest jakiś panel maskujący, może te przez niego? Oczywiście bez
panela wygląd jest b.nieładny, ale ciekawe czy to same dziury czy to.

> Chyba tak zrobię z tylnią ścianą jeżeli po zamontowaniu dwuwirnikowego
> zasilacza hałas nie będzie zbyt duży a temperatury sugerować będą że można
> zwiększyć przepływ powietrza przez obudowę.

Właśnie raczej tylną miałem na myśli, zawsze łatwiej ukryć jak coś się
nie powiedzie niż na szczycie. ;)

> 80mm to jakiś prawie no-name - który siedział w obudowie (o zgrozo -
> Codegen) od nowości. Sam w sobie nie jest strasznie hałaśliwy tylko
> przepływ przez źle rozplanowane otwory jest nie do zniesienia. Z przodu nei
> ma wentylatora, jest tylko ten u szczytu obudowy.

Ja tam używam "najpopularniejszych wentylatorów na rynku", teraz są po
~10 zł, kiedyś kosztowały dwa razy tyle. Ale one też potrafią się
pogłośnić po 1-3 latach.

Jeśli z przodu nie ma wentyla to bym dał jakiegoś z tyłu, może nawet
zamiast górnego. Nie wiem jak to dokładnie wygląda i czy to wykonalne,
chodziłoby mi o lepsze chłodzenie karty.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8