Re: Notebook HP i sterowniki

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 21:43:21 MET

Rafał Bartoszak napisał(a):

> cytuję:
> "Żaden laptop HP nie ma sterów dołączonych do laptopa." Ani słowa o tym,
> że kupowałeś bez systemu. Więc jak najpierw uogólniasz, to się nie
> czepiaj, że Cię prostują. Bo ja równie dobrze mogę napisać, że *każdy*
> ma drivery.

Rozumiem, że dla Ciebie trzeba ekstra wykładać kawę na ławę byś zrozumiał.
Skoro kupuję z systemem to *logiczne*, że dostaję wszystko w komplecie

> Ja nie jestem HP, więc nie do mnie te teksty.

A skąd ta pewność, że ja piszę do Ciebie? Chyba jesteś nieco przeczulony

> Jak ktoś pisze nieprawdę,
> to go prostuję.
> Jeśli nie dali płytki, to dali dupy. I tyle - nie jestem krucjatorem HP

No i super. Dla mnie to śmieszne, ale widać uznali, że taka polityka jest
OK i należy ją kontynuować

> Bo nie.

Dyskusja na poziomie. Nie bo nie. Dziękuję

> Nie mówię,że nie można, mówię, że notebooki i serwery to inny segment
> rynku.

Też tak kiedyś mówiono o pecetach, że one nie służą do grania bo od tego są
konsole :>

Jak widać czas pokazał, że ta opinia była kompletnie nieprzemyślana. A co
do serwerów. Dwurdzeniowy procek do serwera to za mało?

> Jak mnie zamierzasz zacząć przekonywać, że mamy wolny kraj, i
> nikt Ci nie zabroni instalować takiego systemu, jaki chcesz, to Ci mówię
> że masz rację. Więc nie prowokuj flame pytaniami w stylu "Bo ?"

Ależ ja Cię do *niczego* nie zamierzam przekonywać. Byłem ciekaw Twoich
argumentów *przeciwko* używania laptopa jako serwera, ale nie usłyszałem
nic, czyli temat zakończony

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098