Re: Notebook HP i sterowniki

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 00:09:43 MET

Rafał Bartoszak napisał(a):

> Wystarczy, że nie będziesz uogólniał. Ja będę miał pewność, że wiesz o
> czym piszesz, i wystarczy.

Ja wiem doskonale. Jak trochę pomyślisz samodzielnie to zapewne też
będziesz wiedział

> To odpowiedź na mój post - tak jakoś mi się skojarzyło. Chyba, że taki
> Twój styl pisania - gdziekolwiek, do kogokolwiek. W takim razie
> przepraszam...

Wybaczam

> Jakie pytanie, taka odpowiedź... Proszę bardzo.

> Rozróżniasz stwierdzenia "inne urządzenie podobne zastosowania" i
> "podobne urządzenia inne zastosowania" ?

Wytłumacz to mnie, lamerowi :)

> Ale skoro przyszłość notebooków widzisz w serwerowni...

Rozumiem, że dla Ciebie laptop służy tylko do przenoszenia plików.
Wszystko jasne

> A ten HP ma dwurdzeniowy ?

A dlaczego_ten_HP ma mieć? Zdaje się, że zmieniłeś temat z HP na serwery

> Serwer, to mi się kojarzy z szybkimi dyskami SCSI, macierzami, i
> architekturą umożliwiającą szybką wymianę danych między NICe'm, pamięcią
> i dyskiem. Wypisz - wymaluj notebook.

Proponuję zrewidować swoje poglądy na rynek serwerowy

> Szybki procek - rzecz ważna, ale to nie wszystko

Oczywiście. W ślad za szybkim procesorem idą inne elementy. Czy ktoś
uwierzyłby, że w laptopie będą dyski SATA i grafika na poziomie 7800GTX w
trybie SLI? A widziałeś serwery Toshiby konfigurowane bezprzewodowo?
Niewielka skrzyneczka mieściła wszystko co potrzeba i to kilka lat temu

> Bo myślałem, że się wygłupiasz. A Ty poważnie....

No tak. Myślałem, że masz coś do powiedzenia a tutaj zonk :)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098