Re: karta dźwiękowa

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 18:56:44 MET

"Andrzej" <andkas1@wp.pl> wrote in message
news:43F1F70A.D62A1A07@gazeta.pl...
> przyznam się, że do kart dźwiękowych w komputerze nigdy nie
> przywiązywałem większej wagi,
> bo jeśli gra to OK, ale ... widzę że to błąd ...
>
> Po podłączeniu komputera do lepszego zestawu grającego, zauważyłem,
> że moja karta po prostu szumi !
> a ściślej generuje takiego modulowanego świerszcza zmieniającego się,
> gdy myszą przesuwam okna (skandal, że takie coś sprzedają)
>
> Oczywiście jest to słyszalne na cichych partiach muzycznych.
>
> Pytanie :
> Czy wszystkie karty zintegrowane na płycie tak mają, czy akurat ja
> kupiłem jakieś
> [...]

standard... problem w tym ze PC to brudne srodowisko, brudne bo zmiany pradu
na liniach zasilajacych powoduja fluktuacje napiec zasilajacych np w
obwodach analogowych kart dzwiekowych.
albo kupic karte dzwikowa w postaci karty PCI, albo karta na USB, albo
wyjscie cyfrowe SPDIF i dolaczyc do zewnetrznego przetwornika (jesli
zastosujemy separacje galwaniczna w postaci swiatlowodu lub transformatora
separujacego to od razu uwalniamy sie od brumow i przydzwiekow na masie).