Re: karta d¼wiêkowa

Autor: gummi_cezar <gummi_cezar_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 09:56:51 MET

Andrzej napisa³(a):
> przyznam siê, ¿e do kart d¼wiêkowych w komputerze nigdy nie
> przywi±zywa³em wiêkszej wagi,
> bo je¶li gra to OK, ale ... widzê ¿e to b³±d ...
>
> Po pod³±czeniu komputera do lepszego zestawu graj±cego, zauwa¿y³em,
> ¿e moja karta po prostu szumi !
> a ¶ci¶lej generuje takiego modulowanego ¶wierszcza zmieniaj±cego siê,
> gdy mysz± przesuwam okna (skandal, ¿e takie co¶ sprzedaj±)
>
> Oczywi¶cie jest to s³yszalne na cichych partiach muzycznych.
>
> Pytanie :
> Czy wszystkie karty zintegrowane na p³ycie tak maj±, czy akurat ja
> kupi³em jakie¶
> [...]

Mówi±c "badziew" mam nadziejê, ¿e mia³e¶ na my¶li Realteka ALC850, który
siedzi na p³ycie Asus'a, a nie ca³± p³ytê.

Ja powzi±³em decyzjê o kupnie osobnej karty zaraz jak us³ysza³em w
dzia³aniu ten uk³ad Realteka. A w³a¶ciwie nie us³ysza³em, po paru
sekundach do minuty, w zale¿no¶ci czy to by³y gry czy tylko Winamp
d¼wiêk znika³.

Kupi³em g³o¶niki SB Audigy i nie jestem ju¿ tak zaskakiwany. Szum
s³ychaæ tylko przy braku d¼wiêku i jednoczesnym du¿ym wzmocnieniu
g³o¶no¶ci. No i ¿adnych ¶wierszczy przy przesuwaniu myszy :-))

Gummis