Re: Panoramiczna matryca w laptopie

Autor: ALIEN74 <barek_at_plusnet.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 18:57:57 MET

> zmienić na coś nowego ale nie mam coś przekonania do tej panoramicznosci. Co
> myślicie?

Powiem szczerze, że mając na codzień porównanie
T40 z normalnym wyświetlaczem 14' i Acer TM4601 15,4 panorama oraz takie
starsze fajne F-S 8010 ważące poniżej 2kg z 13,3' normalne i w sumie to
przede wszystkim zwróć uwagę na jakość obrazu i matrycy,
panorama 15,4' jest MNIEJSZA niż normalna 15'!, ale daje szersze biurko
do pracy.

Ja bym teraz kupując skupił się na tym, żeby laptop;
1.ważył mniej niż 2kg
2.Miał BT i WiFi
3.Napęd DVD dawał podmienić się na drugą baterię/teraz tak mam i daje to
w sumie do 6-7 godzin - co się przekłada na ładowanie laptopa co około 2
dni przy moim normalnym użytkowaniu.
4.Odrębna karta graficzna- ale skoro nie grasz to w tym punkcie
oszczędzisz parę zł
5.Dobrej jakości panoramiczna matryca- poniżej 2kg to będzie około
12-13' - panorama daje dodatkowo lepsze rozłożenie klawiatury, bo taki
lapek jest szerszy- to taki efekt uboczny panoramy ;-)
6.Złącze dock- coby mieć w domu klawiaturkę, monitor i pare innych
rzeczy zapinane łatwo do laptopa.

To takie moje ogólne wrażenia po tym, jak w czerwcu sprzedałem desktopa
i w 100% przesiadłem się na laptopa, kóry służy mi do pracy; internet i
biuro, rozrywki; gry/H-L2 i Civ4 oraz oglądanie i nagrywanie filmów oraz
zdjęcia.

--
Bartek czyli Alien
barek ( a ) plusnet kropka pl