Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 19:02:15 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Misiek*, która zaskrzeczała:
> 3) Wymieniam zasilacz na Fortrona 350W z dwoma wentylatorami 80+120 więc
> mogę wywalić 80mm wentylator z obudowy (górna ścianka)... zgadza się?
> Jeżeli 120mm wyciąga powietrze z obudowy do zasilacza a zasilacz wywala to
> na zewnątrz to chyba ten 80mm się już nie przyda (nie należy do cichych
> wentylatorów a beznadziejnie wykonane otwory w obudowie wzmagają szum
> przepływającego powietrza)

Ja tam bym sobie zostawił ten w obudowie, przynajmniej na próbę, ale
zależy od ułożenia wszystkiego w środku. Gdybyś się zdecydował na
pasywne chłodzenie R9200 to wentylator bliżej karty byłby lepszy niż sam
dwuwirnikowy zasilacz (sprawdzałem na swoim zestawie). Inna sprawa że
hałas zasilacza + wentylatora może nie być akceptowalny, więc warto
sprawdzić.

A obudowę można pewnie lekko zmodować, np. usunąć te dziury razem z
przestrzenią międzydziurową. ;)

BTW, jaki to model tego 80mm? Jest jeszcze jakiś inny w obudowie, np. z
przodu?

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8