Re: Wpływ procka na nagrywarkę - kto mi to wytłumaczy?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 09:39:42 MET

> A teraz najlepsze. 2 tygodnie temu zmieniłem procka na Athlona 2200XP
> - i od tej pory nie mam żadnych problemów z nagrywaniem x52.
>
> No i kto mi to wytłumaczy?

A nie spadał ci bufor przy nagrywaniu? Wiem, że procek raczej nie
powinien mieć dużego wpływu na to, ale w starych nagrywarkach często
pada oznaczanie miejsca na płycie, gdy spadnie bufor (pewnie już nie ta
dokładność co w nowej nagrywarce). W sumie mimo to powinien nagrywać
dobrze na niższych prędkościach, ale może coś obciążało ci procesor tak,
że Nero nawet przy niskich nie nadążał z napełnianiem bufora? To taki
strzał...