Re: Karta do gier czy do graficznej stacji roboczej ?

Autor: Artur Butryn <arturbeztego_at_butryntoteznie.org>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 09:30:52 MET

Witam,
karty Quadro różnią się funkcjami dotyczącymi proogramów CAD, np. sprzętowy
antyaliasing.
Jeżeli chodzi o wydajność w grach to tutaj się nic nie zmienia.
Nie wiem jak teraz ale w przypadku kart Geforce 2 można było przelutowując
rezystorki zrobić sobie taką kartę, nie chce mi się teraz szukać tego w
sieci. Chodzi o to że karty Geforce 2 i ówczesne Quadro były na tych samych
chipsetach. Różnica polegała tylko na zakodowanmiu tych funkcji dwoma
rezystorkami.
Sam zrobiłem taki modding i działało to ok.

--
Pozdrawiam
Artur