Re: ASUS A6R-B002

Autor: Łukasz.B <lukaszb01_at_DO_WYWALENIA.o2.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 14:17:48 MET

adam napisał(a):
> Za kilka dni musze podjac decyzje co do zakupu laptopa. jednym z wybranych
> modeli zostal Asus A6R-B002. Czy moga tu sie wypowiedziec uzytkownicy takiego
> sprzetu i powiedziec co ich boli a co jest ok. - po prostu opinie o tym
> sprzecie.

Dobra matryca, dobra bateria, dobra cena, myszka, torba . Polecam
agito.pl za 3199 zł. Niestety nie wiem dokładnie jak się sprawdza karta
graficzna, nie miałem jeszcze okazji tego przetestowac. Jedyny minus to
brak mozliwości zmiany alokowanej pamięci przez kartę graficzną. Wiec
kupując komputer z 512 MB RAM, tak naprawde masz do dyspozycji 384MB.
Pomimo tego zgrzytu, polecam. Bardzo dobry sprzęt.

pozdrawiam