Re: ASUS A6R-B002

Autor: DeeCann <dee.bart_at_op.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 17:50:19 MET

adam napisał(a):
> Witam
>
> Za kilka dni musze podjac decyzje co do zakupu laptopa. jednym z wybranych
> modeli zostal Asus A6R-B002. Czy moga tu sie wypowiedziec uzytkownicy takiego
> sprzetu i powiedziec co ich boli a co jest ok. - po prostu opinie o tym
> sprzecie.
>
> pozdrawiam
>
> adam

Lapik pierwsza klasa ... mam od 4 tygodni. Jesli chodzi o grafe to radzi
sobie ... odpalalem test OpenGL'a wiec obsluguje wszystkie wersje procz
pelnego 2.0 ( nie ma dwoch funkcji ). Odpalilem na nim NFS MW i smigalo.
Mam zamiar dokupic 512 RAM'u bo jednak za malo troszke. To przy okazji
zapytam ile kosztuje 512 do niego ?.

Pozdrawiam

        Pokój&Rytm
<.: dee.bart (at) op (dot) pl :.>